مصاحبه آرشیو خبر ها
در نهایت این قلب من بود که انتخاب کرد، پائولو به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد

در نهایت این قلب من بود که انتخاب کرد، پائولو به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد

لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس اذعان کرد رد پیشنهاد منچسترسیتی کار بسیار سختی بوده است، اما ماندن در یوونتوس تصمیم قلبی او بوده است.

 

مدافع یوونتوس پیش از این توسط پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تحسین شده بود و باشگاه انگلیسی تمام تلاش خود را انجام داد تا بتواند بونوچی را به لیگ برتر منتقل کند.

 

مراسم گران گالای کالچیو که دیروز برگزار شد عنوان بهترین بازیکن سال به بونوچی اعطا کرد و مدافع تیم ملی ایتالیا توضیح داد که عشق به بانوی پیر دلیل رد پیشنهاد منچسترسیتی بوده است.

 

بونوچی در این باره به اسکای گفت:

 

نام یوونتوس در جای جای ذهن و جسم من وجود دارد، این واژه بخشی از قلب و پوست من است. هر زمان که این پیراهن را به تن می کنم انرژی توصیف ناپذیری دریافت می کنم. امیدوارم بتوانم برای یوونتوس بازیکن مهمی باشم، همان گونه که یوونتوس برای من باشگاه مهمی است.

 

پیشنهاد نجومی منچسترسیتی نتوانست شما را برای رفتن به انگلیس متقاعد کند:

 

رد پیشنهاد منچسترسیتی تصمیمی نبود که به آسانی گرفته شود، هنگامی که یکی از بهترین مربیان جهان به این اندازه از شما تقدیر و تعریف می کند و به این چنین به شما احترام می گذارد نه گفتن کار دشواری خواهد بود. این قلب من بود که در نهایت پیروز شد. اما در حال حاضر در یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایتالیا و جهان بازی می کنم و می توانیم هم در ایتالیا و هم در اروپا قهرمان شویم. نباید در سری آ تمرکز خود را در بازی ها از دست بدهیم، در حالی که همزمان باید در اروپا نگرش خود را عوض کنیم. با این سیستم جدید می توانیم مسیر طولانی پیش برویم.

 

آیا از رفتار پائولو دیبالا عصبانی شدید یا واکنشی نشان دادید؟

 

پائولو رفتار خودش را که بی احترامی به سرمربی و تمام بازیکنان تیم بود فهمید. ما یک گروه هستیم و در شرایط این چنینی باید آن را نشان دهیم. پائولو به خاطر این رفتار عذرخواهی کرد و از این اتفاق درس گفت. او بازیکنی مهم و حیاتی برای ما است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: